2021. április 6., kedd

2021.04.02. Révész Lajos - Nagypéntek

Fülöp így szólt hozzá: Uram, mutasd meg nekünk az Atyát, és az elég nekünk. Jézus erre ezt mondta: Annyi ideje veletek vagyok, és nem ismertél meg engem, Fülöp? Aki engem lát, látja az Atyát. Hogyan mondhatod: Mutasd meg nekünk az Atyát? Talán nem hiszed, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van? Azokat a beszédeket, amelyeket én mondok nektek, nem önmagamtól mondom; az Atya, aki énbennem van, ő viszi végbe a maga cselekedeteit. Higgyetek nekem, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van; ha pedig másért nem, magukért a cselekedetekért higgyetek!
János 14:8‭-‬11

YouTube: megnyitás
Hang: megnyitás 

A nagypénteki eseményeket nem kell nagyon magyarázni, azok magukért beszélnek.

Jézus ittjártakor "megvetett volt, és emberektől elhagyatott, fájdalmak férfia, betegség ismerője" (Ézsaiás 53:3).

Bár Jézust nem járta át, nem áztatta el a bűn, de a vállain hordta, mikor a kereszten önként adta életét értünk.

Még Isten is magara hagyta emiatt abban az órában. De ez volt az ára a kijelentésnek: "Elvégeztetett!"


Higgyetek Jézusnak, ha másért nem, hát magukért a cselekedetekért!